Wednesday, December 23, 2009

Ohhh bulan..

Hahaha.

Ohhh bulan..
sedap jugak lagu Yuna cucu si pak bedok ni. bila difikirkan semula. kelakar pun ada.
raya aidilfitri baru baru ni. biasalah, ramai saudara mara jumpa, sembang itu, sembang ini.
mcm mcm cerita la keluar. pasal kerja, awek, kawan2, business, bla bla bla.
Tibe2 sembang pasal artis2 malaysia kita ni. nak dijadikan cerita, rupa2nya si Yuna ni rumah atok nye belakang rumah atok aku ni aje ha! astaga.. mcm tak percaya! tapi kena percaya jugak kot!
kalau korang tak percaya, meh la kampung sungai terap, batu gajah perak. hahaha. Tapi yg paling hairannyer, takde la pulak aku pernah jumpa si Yuna ni.. ntah betul ntah idak kezen aku tu. hehe.


Tapi gua respect la kat beliau ni.
Suara sedap, berbakat, nak cakap cute, cute la jugak kot. (cute lagi awek aku) hahahaha.

P/S ; jgn main mercun time raya. putus kaki, putus tangan, mak bapak yg susah!

No comments:

Post a Comment